DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2017 (1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9662

Назва: Особливості та шляхи засвоєння дитиною математики в дошкільному віці
Автори: Гришко, О.І.
Ключові слова: дошкільний вік
дошкільна освіта
математична грамотність
математичний розвиток дошкільників
формування математичних знань
навчання дошкільнят
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається значення математичної грамотності як елемента культури сучасної людини. Характеризуються особливості та шляхи засвоєння дитиною математики в дошкільному віці. Пропонуються сучасні технології формування логіко-математичного мислення дитини. Математична грамотність – важливий елемент культури сучасної людини. Доведено, що цілеспрямоване навчання дітей математиці має починатися якомога раніше. У сучасному суспільстві поняття «математична грамотність» трактується не лише як набуття азів математичних знань, а як змістове наповнення, переважно дієвими математичними знаннями, уміннями, здатністю їх використовувати з метою задоволення зростаючих потреб мислячих, креативних і зацікавлених у зростанні якості життя громадян XXI сторіччя.
Опис: Гришко О. І. Особливості та шляхи засвоєння дитиною математики в дошкільному віці / О. І. Гришко // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / [за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська] ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Видавець Шевченко Р. В., 2017. – Вип. 1. – С. 80-87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9662
Розташовується у зібраннях:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2017 (1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
13.pdf184,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок