DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9573
|
Назва: | Значення краєзнавчо-туристичних походів для підготовки студентів географів |
Автори: | Тименко, Л.В. |
Ключові слова: | туризм туристичні подорожі туристичний похід студент географ студентський туризм географо-краєзнавчі екскурсії види туристичних походів |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | В сучасному педагогічному університеті, що спеціалізується на природничих дослідженнях, не можливо бути викладачем без базової підготовки в галузі краєзнавства та туризму. Педагог має
науково розуміти природу, читати її, як відкриту книгу, і застосовувати методично-дидактичні прийоми, засоби і методи навчання для ефективного формування краєзнавчих і туристичних знань
студентами педагогічних університетів. «І з боку змісту, і з боку методів роботи та підходу … – завжди необхідно прикладати принципи «краєзнавчого ухилу». Туризм – це подорож (похід), який переслідує спортивні і оздоровчі цілі, поєднані з цілями
освітніми, досягаються в процесі знайомства з місцями, в яких проводиться подорож. Туристська подорож – походи по рідному краю, котрі включають у себе багато такого, що пов’язує їх з
краєзнавством. В той же час туризм допомагає розвити в студентів таку важливу рису, як самостійність, вчить спостережливості та орієнтуванню на місцевості. В туристичних подорожах
кожному студенту випадає можливість проявити свої здібності, котрі будуть спрямовані на краєзнавче вивчення рідного краю, формування практичних навичок та виявлення товариських здібностей в незвичних для студентства умовах. |
Опис: | Тименко Л. В. Значення краєзнавчо-туристичних походів для підготовки студентів географів / Л. В. Тименко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 202-203. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9573 |
Розташовується у зібраннях: | 22 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|