DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2012(54) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/957

Назва: Особистісно-соціальний підхід як основа гендерного виміру освітнього простору
Автори: Ільченко, О.Ю.
Ключові слова: методологія педагогіки
особистісно-соціальний підхід
гендерний підхід
гендерне виховання
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано дослідницький актив особистісно-соціатьного підходу як основи тендерного виміру освітнього простору, обґрунтовано сутність тендерного підходу в педагогіці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/957
Розташовується у зібраннях:2012(54)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Ilchen.pdf196,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок