DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9544
|
Назва: | Сутність виховання культури безпеки в навчальному процесі |
Автори: | Пономаренко, С.С. |
Ключові слова: | культура безпеки безпека школяра навчальний процес виховання культури безпеки школа |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | В якості складових частин виховання культури безпеки включає наступні аспекти: загальну теоретичну підготовку до безпечної життєдіяльності, формування предметних умінь і навичок, психологічну підготовку до безпечної життєдіяльності, розвиток якостей особистості, необхідних
для безпечної життєдіяльності. Таким чином, у складі виховання культури безпеки присутні складові: формування
предметних дій майбутньої діяльності і спеціальна підготовка до безпеки життєдіяльності. Всі названі шляхи формування готовності школярів до безпеки життєдіяльності включають підготовку
до використання елементів культури безпеки або підготовку школярів до застосування предметних засобів діяльності, у тому числі і в умовах наявності шкідливих і небезпечних факторів. |
Опис: | Пономаренко С. С. Сутність виховання культури безпеки в навчальному процесі / С. С. Пономаренко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 170. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9544 |
Розташовується у зібраннях: | 22 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|