|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9535
|
Назва: | Позиція педагога в конструктивному розв'язанні конфлікту |
Автори: | Парнюк, Л.В. |
Ключові слова: | конфлікт розв'язання конфлікту вирішення конфлікту види конфліктів педагогічне спілкування школа педагог |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Вивчення питання щодо причин, які викликають конфлікти в процесі навчально-виховної діяльності, дуже актуальне, бо воно дає можливість розробити соціально-педагогічні умови, спрямовані на запобігання ймовірних конфліктів та конструктивне вирішення вже існуючих,
реальних конфліктів між суб’єктами навчально-виховної діяльності. В освітньому середовищі, де взаємодіють діти й дорослі, конфлікти виникають частіше й переживаються гостріше, ніж в середовищі дорослих. Це пояснюється впливом багатьох чинників: особливостями вікового
розвитку дітей, умовами освітнього середовища, рівнем загальної і конфліктологічної культури
педагогів і дітей тощо. Конфлікт виникає не одразу, початком його буває інцидент, непорозуміння, коли ще немає відкритого протистояння, наявні лише невдоволення. Але це не можна обходити увагою, бо нерідко учні чи батьки трактують таку ситуацію як конфлікт. Якщо вчитель не усвідомить цього і вчасно не
внесе коректив у ситуацію, вона може набути деструктивного характеру. Належно продумані, делікатні превентивні дії знімають напругу, відкривають простір для позитивних емоцій. Часто ефективним буває компроміс, взаємний аналіз ситуації. |
Опис: | Парнюк Л. В. Позиція педагога в конструктивному розв'язанні конфлікту / Л. В. Парнюк // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 161-163. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9535 |
Розташовується у зібраннях: | 22 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|