DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9522
|
Назва: | Навчання хімії як інтеграційний процес |
Автори: | Лущ, Л.В. |
Ключові слова: | хімія навчання хімії інтеграція сучасна освіта інтегровані уроки |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасне життя ставить перед освітою нові вимоги, зумовлює потребу в її радикальній
модернізації, адже помітним є зниження зацікавленості учнів у навчанні в умовах інформатизації. Оновлення змісту освіти ХХІ ст. полягає в тому, щоб перетворити великий обсяг знань в індивідуальне надбання та знаряддя кожної особи.
Головним завданням освіти є підготовка учнів до сучасного життя, тобто формування
необхідних компетентностей. Одним із засобів їх формування є інтеграція навчальних дисциплін. Ще Я.А. Коменський у своїх працях розглядав необхідність інтегрованого підходу до організації
навчально-виховного процесу. Його слова: «Всі знання виростають з одного коріння – навколишньої дійсності, мають між собою зв’язки, а тому повинні вивчатися у зв’язках», – є особливо актуальними
і в наш час. Сучасна педагогічна наука вважає інтеграцію одним із головних дидактичних принципів. Що таке інтеграція? Інтеграція – це не поєднання, а взаємопроникнення, переплетіння двох і більше предметів, це створення єдиного цілого на основі спільності підходу. Вирішити основні суперечності
освіти - безмежність знань і обмеженість людських можливостей – можна за допомогою інтеграції, тобто органічного поєднання відомостей багатьох навчальних дисциплін навколо однієї теми. |
Опис: | Лущ Л. В. Навчання хімії як інтеграційний процес / Л. В. Лущ // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 140-141. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9522 |
Розташовується у зібраннях: | 22 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|