DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9522

Назва: Навчання хімії як інтеграційний процес
Автори: Лущ, Л.В.
Ключові слова: хімія
навчання хімії
інтеграція
сучасна освіта
інтегровані уроки
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Сучасне життя ставить перед освітою нові вимоги, зумовлює потребу в її радикальній модернізації, адже помітним є зниження зацікавленості учнів у навчанні в умовах інформатизації. Оновлення змісту освіти ХХІ ст. полягає в тому, щоб перетворити великий обсяг знань в індивідуальне надбання та знаряддя кожної особи. Головним завданням освіти є підготовка учнів до сучасного життя, тобто формування необхідних компетентностей. Одним із засобів їх формування є інтеграція навчальних дисциплін. Ще Я.А. Коменський у своїх працях розглядав необхідність інтегрованого підходу до організації навчально-виховного процесу. Його слова: «Всі знання виростають з одного коріння – навколишньої дійсності, мають між собою зв’язки, а тому повинні вивчатися у зв’язках», – є особливо актуальними і в наш час. Сучасна педагогічна наука вважає інтеграцію одним із головних дидактичних принципів. Що таке інтеграція? Інтеграція – це не поєднання, а взаємопроникнення, переплетіння двох і більше предметів, це створення єдиного цілого на основі спільності підходу. Вирішити основні суперечності освіти - безмежність знань і обмеженість людських можливостей – можна за допомогою інтеграції, тобто органічного поєднання відомостей багатьох навчальних дисциплін навколо однієї теми.
Опис: Лущ Л. В. Навчання хімії як інтеграційний процес / Л. В. Лущ // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 140-141.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9522
Розташовується у зібраннях:22 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
89.pdf257,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок