DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9497

Назва: Роль методологічних знань у інтеграції системи наукових знань у навчальний предмет "Біологія"
Автори: Комарова, О.В.
Ключові слова: методологічні знання
навчальний процес
біологія
навчання біології
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Перш за все, визначимось із сутністю поняття «методологічні знання» або «метазнання». У класичному розумінні це «знання про природу, способи фіксації та будову знань», або «знання про знання та методи пізнання». «Комплекс методологічних знань виглядає так: наукові теорії (структура, природа основних положень, шляхи перевірки); формалізація та формалізовані (кількісні) поняття; ідеалізація та ідеалізовані об’єкти (моделі); шляхи відкриття законів; група загальнонаукових термінів: визначення, закон, правило, принцип, гіпотеза, постулат, модель, експеримент, теорія, концепція, методи науки, явище, процес, науковий факт; структури різних видів знань». У методиці навчання біології методологічні знання розуміються як сукупність знань із методології науки, які необхідні для свідомого системного засвоєння програмного матеріалу та формування світогляду, це знання про знання та методи наукового пізнання.
Опис: Комарова О. В. Роль методологічних знань у інтеграції системи наукових знань у навчальний предмет "Біологія" / О. В. Комарова // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 103-104.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9497
Розташовується у зібраннях:22 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
64.pdf214,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок