DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/945

Назва: Політехнічна освіта школярів: закономірності, суперечності й тенеденції розвитку (ХХ століття)
Автори: Семеновська, Л.А.
Ключові слова: підготовка до трудової діяльності
суспільно корисна продуктивна праця
трудове та професійне навчання
загальноосвітні середні навчальні заклади
тенденція
суперечність
закономірність
політехнізм
політехнічна освіта
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): На основі проблемно-хронологічного аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки й шкільної практики XX століття визначено основні закономірності, суперечності й тенденції політехнічної освіти учнів у досліджуваний період. У зв'язку з цим здійснено історико-педагогічну оцінку ідеї політехнізму в контексті сучасних проблем підготовки молоді до майбутньої трудової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/945
Розташовується у зібраннях:2011(3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Semenovs.pdf340,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок