DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9447

Назва: Методика первинної профілактики професійного вигоряння педагогічних працівників засобами фізичного виховання
Автори: Білоус, В.В.
Ключові слова: професійне вигорання
збереження здоров’я педагога
здоров'я вчителя
фізичне виховання
психічне здоров’я педагога
вчитель
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Професія вчителя належить до сфери професій типу «людина – людина», тобто професій, які відрізняються інтенсивністю і напруженістю психоемоційного стану і які найбільш схильні до впливу професійного вигоряння. На даний час цей синдром удостоєний діагностичного статусу. Сучасний вчитель покликаний вирішувати завдання, які вимагають серйозних педагогічних зусиль. Освоєння нового змісту навчальних предметів, нових форм і методів викладання, пошуки ефективних шляхів виховання, реалізація гуманістичної парадигми, необхідність враховувати дуже швидкі зміни, що відбуваються в суспільстві та інформаційному просторі – усе це під силу лише психологічно здоровому, професійно компетентному, творчо працюючому вчителю. Адже від здоров’я вчителя багато в чому залежить і психологічне здоров’я його учнів. Дія численних емоціогенних факторів (як об’єктивних, так і суб’єктивних) викликає у вчителів наростаюче почуття незадоволеності, погіршення самопочуття та настрою, накопичення втоми. Мета дослідження – обґрунтувати методику первинної профілактики професійного вигоряння у педагогів засобами фізичного виховання.
Опис: Білоус В. В. Методика первинної профілактики професійного вигоряння педагогічних працівників засобами фізичного виховання / В. В. Білоус // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 23-25.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9447
Розташовується у зібраннях:22 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf224,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок