DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(3) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/934
|
Назва: | Проблемно-пошуковий підхід до визначення структури формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності |
Автори: | Пелех, Ю.В. |
Ключові слова: | модель структура ціннісно-смислова готовність майбутній педагог |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано основні складові процесу формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності на основі моделювання педагогічних явищ. Розкрито зміст базових елементів структури концептуальної моделі на прикладі емоційно-вольового компонента. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/934 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(3)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|