DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/934

Назва: Проблемно-пошуковий підхід до визначення структури формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності
Автори: Пелех, Ю.В.
Ключові слова: модель
структура
ціннісно-смислова готовність
майбутній педагог
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано основні складові процесу формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності на основі моделювання педагогічних явищ. Розкрито зміст базових елементів структури концептуальної моделі на прикладі емоційно-вольового компонента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/934
Розташовується у зібраннях:2011(3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Pelekh.pdf353,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок