DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/932

Назва: Лінгвістичний аналіз художнього твору на уроках літератури як методична проблема: діахронний аспект
Автори: Степаненко, Л.В.
Ключові слова: методична наука
лінгвістичний аналіз
вивчення мови художнього твору
лінгвістичний коментар
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних учених-методистів на проблему застосування лінгвістичного аналізу художнього твору (40-і роки XX ст. - початок XXI ст.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/932
Розташовується у зібраннях:2011(3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Stepanen.pdf345,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок