DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9306
|
Назва: | Особливості методики викладання теми "Родина розові" в шкільному курсі біології |
Автори: | Іщенко, В.І. Синяк, М.Д. |
Ключові слова: | навчання біології біологія родина розові шкільний курс природничих дисциплін шкільний курс біології |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Головна мета природничої освіти – формування цілісної, соціально активної особистості, котра сприймає життя як найвищу цінність, може усвідомлено оцінити й розв’язати проблеми, які зараз
постають перед конкретною людиною і суспільством у цілому. Вивчення біології в школі повинно стати провідником гуманістичних ідей та природничо-наукового мислення учнів. Це визначається насамперед
тим, що біологічна наука є основою природничо-наукового пізнання, розуміння законів живої природи. Природнича освіта покликана забезпечити підростаюче покоління науковими знаннями про
взаємозв'язок природи і суспільства, допомогти зрозуміти багатогранне значення природи для суспільства в цілому і кожної людини зокрема, сформувати прагнення і вміння брати активну участь в
охороні й поліпшенні стану навколишнього середовища. Для реалізації таких завдань виникає необхідність суттєвого вдосконалення змісту навчального
процесу, створення відповідних психолого-педагогічних умов для активної пізнавальної діяльності школярів, відбору оптимальних форм, методів і прийомів навчання біології. Нами розроблено дидактичний комплекс на тему «Родина Розові», структура якого передбачає
фронтальне опитування, біологічний диктант і творчі завдання. |
Опис: | Іщенко В. І. Особливості методики викладання теми "Родина розові" в шкільному курсі біології / В. І. Іщенко, М. Д. Синяк // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 222-223. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9306 |
Розташовується у зібраннях: | 21 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|