DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(16) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9237
|
Назва: | Технологія організації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови в університетах Великої Британії |
Автори: | Палеха, О.М. |
Ключові слова: | самостійна позааудиторна робота технологія організації самостійної позааудиторної роботи складники технології етапи майбутні вчителі іноземної мови університети Великої Британії |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті схарактеризовано технологію організації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії. З’ясовано, що її зміст реалізується на основі традиційного, практично-орієнтованого, когнітивного, емпіричного та соціально-значущого концептуально-ціннісних підходів. Вказано, що різноманітність видів самостійної позааудиторної роботи визначається змістом, метою навчальної дисципліни, місцем виконання та характером пізнавальної активності студентів та забезпечується традиційними, електронними та людськими ресурсами. Визначено педагогічні умови ефективної реалізації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії. |
Опис: | Палеха О. М. Технологія організації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови в університетах Великої Британії / О. М. Палеха // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2017. – Вип. 16. – С. 172–183. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9237 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(16)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|