DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9178
|
Назва: | Проект становленя лідерських якостей майбутнього вчителя |
Автори: | Гриньова, М.В. Шарка, І.А. |
Ключові слова: | майбутній вчитель лідерські якості тренінг тренінгові форми навчання |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | У процесі реалізації тренінгових програм створюються найкращі умови для задоволення потреб майбутніх учителів у спілкуванні, у самовираженні, у пізнанні світу, себе в ньому та сенсу життя в цілому. Завдяки рефлексії виникає можливість створення виключно значущої ситуації для їх
самотворення, коли майбутній учитель стає здатним до глибинного занурення у себе, до вияву себе нового, до пізнання своєї суті.
Тренінг – це висока активність, яка трансформується в бажання всіх висловлюватись, захоплення результатом власної та групової діяльності, переживання від результату своєї праці та співпраці. Це результат сприймання себе як особистості, що є результатом формування позитивної «Я – концепції» у кожного майбутнього вчителя. |
Опис: | Гриньова М. В. Проект становленя лідерських якостей майбутнього вчителя / М. В. Гриньова, І. А. Шарка // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9178 |
Розташовується у зібраннях: | 21 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|