DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9168
|
Назва: | Дослідницький метод навчання хімії у пізнавальній діяльності учнів профільних класів |
Автори: | Гаркович, О.Л. Стрижак, С.В. Куленко, О.А. |
Ключові слова: | навчання хімії профільні класи з хімії методи навчання дослідницький метод навчання |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Важливим є те, що процес навчання – це система взаємодії вчителя і учнів, його кінцевий результат залежить від пізнавальної діяльності останніх. Учитель лише створює необхідні умови для
збудження навчальної активності учнів, виявленнями ними пізнавальної самостійності та пошуку. Оволодіння ж знаннями, уміннями, навичками, способами діяльності відбувається тією мірою, якою
кожний учень проявлятиме максимальну індивідуальну активність. В інтелектуальній діяльності під
впливом пізнавального інтересу з'являються такі важливі компоненти активного навчання, як активний пошук, здогад, дослідницький підхід, готовність до розв'язування розрахункових та експериментальних задач. |
Опис: | Гаркович О. Л. Дослідницький метод навчання хімії у пізнавальній діяльності учнів профільних класів / О. Л. Гаркович, С. В. Стрижак, О. А. Куленко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 54-55. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9168 |
Розташовується у зібраннях: | 21 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|