DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9166

Назва: Подолання труднощів в особистісно-професійному становленні
Автори: Гаврась, О.Ю.
Ключові слова: професійне становлення
молодий фахівець
професійна майстерність
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Професійне становлення відіграє особливу роль у розвитку особистості фахівця, його професійної свідомості, забезпеченні успіху в професійній діяльності. Саме на початкових етапах професійного становлення молодий спеціаліст стає суб’єктом, нової для нього професійної діяльності, розпочинаючи практичне її освоєння з функціонального змісту. У цьому контексті для нашого дослідження слушною є думка М. М. Рубінштейна про те, що у навчальному закладі створюється лише основа, фундамент. У філософській літературі наголошується, що становлення особистості, як проблема суспільства в цілому і самого індивіда зокрема, вона є актуальна завжди.
Опис: Гаврась О. Ю. Подолання труднощів в особистісно-професійному становленні / О. Ю. Гаврась // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 51-52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9166
Розташовується у зібраннях:21 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
28.pdf253,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок