DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(69) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9048

Назва: Формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема
Автори: Ільченко, О.Ю.
Ключові слова: мотив
пізнавальний інтерес
мотиви навчально-пізнавальної діяльності
критерії сформованості мотивів навчально-пізнавальної діяльності
умови успішного формування мотивів навчання
майбутній учитель
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Усвідомлено проблему формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів як психолого-педагогічної. Визначено критерії сформованості мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів педагогічних вишів (наявність чітко вираженого пізнавального інтересу; активність в навчально-пізнавальній діяльності; суб'єктна позиція в освітньому процесі; демонстрація успішності в навчанні та відповідальне ставлення до цієї роботи; високий рівень самостійності та ініціативності в освітній діяльності; одержання задоволення від пізнавальної діяльності, ін.) та виявлено умови, необхідні для формування стійких мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів (процесуально-змістові, дидактично-освітні, психологічні).
Опис: Ільченко О. Ю. Формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема / О. Ю. Ільченко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 69. – С. 57-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9048
Розташовується у зібраннях:2017(69)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Ilchenko.pdf85,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок