DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(69) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9048
|
Назва: | Формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема |
Автори: | Ільченко, О.Ю. |
Ключові слова: | мотив пізнавальний інтерес мотиви навчально-пізнавальної діяльності критерії сформованості мотивів навчально-пізнавальної діяльності умови успішного формування мотивів навчання майбутній учитель |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Усвідомлено проблему формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів як психолого-педагогічної. Визначено критерії сформованості мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів педагогічних вишів (наявність чітко вираженого пізнавального інтересу; активність в навчально-пізнавальній діяльності; суб'єктна позиція в освітньому процесі; демонстрація успішності в навчанні та відповідальне ставлення до цієї роботи; високий рівень самостійності та ініціативності в освітній діяльності; одержання задоволення від пізнавальної діяльності, ін.) та виявлено умови, необхідні для формування стійких мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів (процесуально-змістові, дидактично-освітні, психологічні). |
Опис: | Ільченко О. Ю. Формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема / О. Ю. Ільченко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 69. – С. 57-62. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9048 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(69)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|