DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8936
|
Назва: | Еколого-еволюційний підхід до вивчення біорізноманіття як методична основа цілісного розуміння природи |
Автори: | Рибалко, Л.М. |
Ключові слова: | біорізноманіття вивчення природи інтеграція біологічних знань природничо-наукова освіта еколого-еволюційний підхід природнича освіта |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Розглядати біорізноманіття природи у цілісності – це, перш за все, виходити з положення, що кожен із його компонентів тісно пов’язаний з іншими і вносить свій унікальний внесок у життєдіяльність усієї біологічної системи, незалежно від того, ця система живий організм чи біосфера в цілому. Будь-яка форма життя на Землі – ланка єдиного ланцюга живлення, і його розрив призводить, як правило, до небезпечних наслідків. |
Опис: | Рибалко Л. М. Еколого-еволюційний підхід до вивчення біорізноманіття як методична основа цілісного розуміння природи / Л. М. Рибалко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 407-409. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8936 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|