DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8920

Назва: Формування етичного ставлення до живої природи у вихованців групи продовженого дня
Автори: Гордійчук, О.Є.
Ключові слова: екологічна культура
група подовженого дня
молодші школярі
збереження навколишнього середовища
екологічне виховання
формування духовності у школярів
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Актуальність окресленої проблеми дослідження пояснюється важливістю формування етичного ставлення школярів до живої природи, оскільки свідоме розуміння відносин людського суспільства з природою є важливою умовою збереження середовища для повноцінної життєдіяльності та подальшого розвитку наступних поколінь. Саме тому формувати у дітей етичне ставлення до живої природи потрібно ще у молодшому шкільному віці, сприятливому для розвитку основ екологічної культури.
Опис: Гордійчук О. Є. Формування етичного ставлення до живої природи у вихованців групи продовженого дня / О. Є. Гордійчук // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 377-379.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8920
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
192.pdf116,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок