DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8828
|
Назва: | Етапи становлення та розвитку технології розвивального навчання в дослідженнях і експериментах Харківських педагогів (60-90-і рр. ХХ ст.) |
Автори: | Кириліва, В. |
Ключові слова: | становлення розвиток розвивальне навчання |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасній Україні педагоги-науковці, викладачі-методисти та фахівці в галузі освіти ведуть інтенсивні пошуки шляхів удосконалення системи навчання підростаючого покоління. Можливість суттєвих змін у школі теоретики і практики вітчизняної освіти пов‘язують з технологією розвивального навчання. У «Національній доктрині розвитку освіти в Україні у XXI столітті» вказано, що освіта повинна базуватися на культурно-історичних цінностях українського на-роду, його традиціях. У зв‘язку з цим на особливу увагу заслуговує ідея розвивального та практика її реалізації на Харківщині в 60-90-ті роки ХХ століття. |
Опис: | Кириліва В. Етапи становлення та розвитку технології розвивального навчання в дослідженнях і експериментах Харківських педагогів (60-90-і рр. ХХ ст.) / В. Кириліва // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 411-415. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8828 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|