DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8828

Назва: Етапи становлення та розвитку технології розвивального навчання в дослідженнях і експериментах Харківських педагогів (60-90-і рр. ХХ ст.)
Автори: Кириліва, В.
Ключові слова: становлення
розвиток
розвивальне навчання
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У сучасній Україні педагоги-науковці, викладачі-методисти та фахівці в галузі освіти ведуть інтенсивні пошуки шляхів удосконалення системи навчання підростаючого покоління. Можливість суттєвих змін у школі теоретики і практики вітчизняної освіти пов‘язують з технологією розвивального навчання. У «Національній доктрині розвитку освіти в Україні у XXI столітті» вказано, що освіта повинна базуватися на культурно-історичних цінностях українського на-роду, його традиціях. У зв‘язку з цим на особливу увагу заслуговує ідея розвивального та практика її реалізації на Харківщині в 60-90-ті роки ХХ століття.
Опис: Кириліва В. Етапи становлення та розвитку технології розвивального навчання в дослідженнях і експериментах Харківських педагогів (60-90-і рр. ХХ ст.) / В. Кириліва // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 411-415.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8828
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kiriliva.pdf288,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок