DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8819
|
Назва: | Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процесс |
Автори: | Голіченко, І. |
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології навчально-виховний процес |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасному суспільству необхідна якісна освіта, яка спроможна забезпечити зростання потреби споживача та виробника матеріальних і духовних благ. Перехід до інформаційного суспільства кардинально змінює положення освіти.
Однією з основних цілей розвитку інформаційного суспільства в Україні є забезпечення комп'ютерної та інформаційної грамотності населення, насамперед шляхом створення системи освіти, орієнтованої на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні всебічно розвиненої особистості.
Прискорення науково-технічного прогресу, засноване на впровадженні у всі сфери життя людини комп‘ютерної техніки і пов‘язаної з нею сучасної інформаційної технології, поставило перед освітою важливе завдання –підготувати майбутнього фахівця, здатного активно включитися в якісно новий етап розвитку суспільства – глобальну інформатизацію. |
Опис: | Голіченко І. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процесс / І. Голіченко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 374-377. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8819 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|