DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8812
|
Назва: | Навчання протягом життя як складова європейської соціальної моделі неперервної освіти |
Автори: | Вінніченко, О. |
Ключові слова: | навчання протягом життя неперервна освіта |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Значення неперервної освіти відіграє масштабну роль для становлення і розвитку як окремої особистості, так і держави в цілому. ЇЇ функцією є активна діяльність людини, яка спрямована на поглиблення і розширення знань, вдосконалення професійних умінь. Реалізація неперервної освіти відбувається через соціальні моделі освіти шляхом зростання інтелектуалізації соціуму, динамізму праці, впровадження нових інноваційних технологій. Без організації навчання протягом життя функціонування цих моделей видається неможливим. Також актуальність даної проблеми зумовлена необхідністю трансформації освітніх процесів, глобалізацією та інформатизацією, які перетворюють освіту у неперервний процес. |
Опис: | Вінніченко О. Навчання протягом життя як складова європейської соціальної моделі неперервної освіти / О. Вінніченко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 346-350. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8812 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|