DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8809

Назва: Особливості проведення нестандартних уроків при вивченні української мови
Автори: Віскрівець, М.
Ключові слова: нетрадиційний урок
урок української мови
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Уроки української мови та літератури вимагають від учнів напруженої інтелектуальної роботи. Тому дуже важливо використовувати такі методичні засоби, які сприяють виконанню основних завдань навчання, знімали б час від часу напруженість, давали емоційну розрядку. Нетрадиційний, нестандартний урок. Ця форма класичних занять все наполегливіше утверджується у шкільній практиці. Багато вчителів вбачають у ній засіб подолання стереотипу уроку, зміну звичних способів спілкування, демократизацію взаємовідносин між учителями та учнями. Що ж дає нестандартний, нетрадиційний урок?
Опис: Віскрівець М. Особливості проведення нестандартних уроків при вивченні української мови / М. Віскрівець // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 333-338.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8809
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Viskrivets.pdf307,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок