DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8806

Назва: Використання принципу мультимедійності як засобу індивідуалізації навчання студентів
Автори: Челебій, І.
Ключові слова: мультимедійність
студенти
індивідуалізація навчання
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Сьогодні велика частина освітніх, інформаційно-довідкових та розважальних програм працюють на основі споживчого ринку мультимедіа-технологій. Енциклопедії, альманахи, інтерактивні ігри, електронні бібліотеки, програми для навчання, фільми роблять мультимедіа захоплюючою і творчою областю комп'ютерного світу. Не можна ігнорувати цю область знань, яка швидко розвива-ється і стає все більш цікавою та необхідною, щоб вивчати і застосовувати її в навчальному процесі. Метою даної статті є розкриття засобів та дидактичних прийомів, пов‘язаних із втіленням принципу мультимедійності для навчання студентів.
Опис: Челебій І. Використання принципу мультимедійності як засобу індивідуалізації навчання студентів / І. Челебій // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 328-329.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8806
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Chelebiy.pdf270,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок