DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8806
|
Назва: | Використання принципу мультимедійності як засобу індивідуалізації навчання студентів |
Автори: | Челебій, І. |
Ключові слова: | мультимедійність студенти індивідуалізація навчання |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні велика частина освітніх, інформаційно-довідкових та розважальних програм працюють на основі споживчого ринку мультимедіа-технологій. Енциклопедії, альманахи, інтерактивні ігри, електронні бібліотеки, програми для навчання, фільми роблять мультимедіа захоплюючою і творчою областю комп'ютерного світу. Не можна ігнорувати цю область знань, яка швидко розвива-ється і стає все більш цікавою та необхідною, щоб вивчати і застосовувати її в навчальному процесі.
Метою даної статті є розкриття засобів та дидактичних прийомів, пов‘язаних із втіленням принципу мультимедійності для навчання студентів. |
Опис: | Челебій І. Використання принципу мультимедійності як засобу індивідуалізації навчання студентів / І. Челебій // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 328-329. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8806 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|