DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8805

Назва: Особливості застосування інтерактивних онлайн курсів у школі
Автори: Груба, Ю.
Ключові слова: інтерактивне навчання
інтерактивні методи
онлайн курси
школа
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Щоб навчатися в Гарварді або Стенфорді, тепер не потрібно ні грошей, ні безпосередньої присутності. Про бажання стати студентами найкращих вузів світу за допомогою освітніх інтерактивних сайтів в цьому році заявили вже 1 млн землян. Знання англійської, комп‘ютер з виходом в мережу, близько п‘яти годин за тиждень та ні копійки витрат на навчання і переїзди в США – це все, що знадобиться, щоб пройти будь який курс в одному із найбільш престижних університетів світу. Це надає можливість слухати кращих викладачів світу, і не втрачати можливість спілкування з викладачем фізично. Тобто прослухавши курс викладача із провідного університету світу, ви можете підійти до свого та запитати про ті речі, які вам здалися незрозумілими. Якщо це не допоможе – ви завжди можете написати викладачу, який «читав» відеолекцію, або звернутися до «одногрупників» за допомогою.
Опис: Груба Ю. Особливості застосування інтерактивних онлайн курсів у школі / Ю. Груба // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 323-327.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8805
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Gruba.pdf300,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок