DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8805
|
Назва: | Особливості застосування інтерактивних онлайн курсів у школі |
Автори: | Груба, Ю. |
Ключові слова: | інтерактивне навчання інтерактивні методи онлайн курси школа |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Щоб навчатися в Гарварді або Стенфорді, тепер не потрібно ні грошей, ні безпосередньої присутності. Про бажання стати студентами найкращих вузів світу за допомогою освітніх інтерактивних сайтів в цьому році заявили вже 1 млн землян.
Знання англійської, комп‘ютер з виходом в мережу, близько п‘яти годин за тиждень та ні копійки витрат на навчання і переїзди в США – це все, що знадобиться, щоб пройти будь який курс в одному із найбільш престижних університетів світу.
Це надає можливість слухати кращих викладачів світу, і не втрачати можливість спілкування з викладачем фізично. Тобто прослухавши курс викладача із провідного університету світу, ви можете підійти до свого та запитати про ті речі, які вам здалися незрозумілими. Якщо це не допоможе – ви завжди можете написати викладачу, який «читав» відеолекцію, або звернутися до «одногрупників» за допомогою. |
Опис: | Груба Ю. Особливості застосування інтерактивних онлайн курсів у школі / Ю. Груба // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 323-327. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8805 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|