DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8804

Назва: Активізація розумової діяльності учнів на уроках фізики шляхом упровадження інтерактивних методів навчання
Автори: Гречка, С.
Ключові слова: розумова діяльність
учні
фізика
урок фізики
інтерактивні методи навчання
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Двадцять перше століття кидає виклик усьому, що нас оточує. Стрімко міняється техніка і технології, і щоб встигнути за запаморочливими новинками, щоб не відчувати себе викинутим за борт сучасного життя, треба постійно вчитися. «Навчання» стає категорією, яка супроводжує людину протягом усього життя. Найкращі вчителі шукають нові підходи до активізації розумової діяльності учнів на уроках фізики. Інтерактивні технології навчання стимулюють пізнавальну діяльність і самостійність учнів на уроках фізики.
Опис: Гречка С. Активізація розумової діяльності учнів на уроках фізики шляхом упровадження інтерактивних методів навчання / С. Гречка // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 307-310.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8804
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Grechka.pdf372,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок