DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8789
|
Назва: | Використання технології моделювання системи демографічних понять на уроках економічної і соціальної географії |
Автори: | Федій, О.А. |
Ключові слова: | демографія моделювання географія економічна географія соціальна географія |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У системі засобів навчання значну роль у формуванні пізнавальної діяльності учнів відіграють навчальні моделі, які побудовані на основі поєднання дидактичних інструментів (методів, методичних прийомів, засобів та форм організації навчання). Навчальні моделі під час формування понять, знань, умінь і навичок є зовнішньою опорою для використання розумових операцій з метою осмислення внутрішньої суті демографічних фактів і процесів, тобто теоретичної інтерпретації фактів, отриманих з підручника або повідомлених вчителем, результатів практичних робіт. Застосування моделей і моделювання сприяє переходу учнів від конкретно-образного до абстрактного мислення, дозволяє підвищити науково-теоретичний рівень знань. На думку Л. П. Вішнікіної навчальна модель – це відображення об‘єкта, процесу чи явища у формі розумового або матеріалізованого образу, створеного знаковими, графічними або іншими засобами з метою одержання та фіксації інформації про нього і наступним перетворенням на предмет дослідження навчально-пізнавального процесу. Моделі виконують наступні функції: інформаційну, комунікативну, адаптивну, контролюючу, стимулюючу. |
Опис: | Федій О. А. Використання технології моделювання системи демографічних понять на уроках економічної і соціальної географії / О. Федій // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 260-264. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8789 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|