DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8776
|
Назва: | Організація інформаційного середовища діяльності викладача педагогічного коледжу |
Автори: | Крупіна, Л. Лисенко, Т. |
Ключові слова: | коледж викладач інформаційне середовище |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Перехід суспільства в статус інформаційного вимагає змін у підході викладачів педагогічних коледжів до організації власного стилю діяльності. Для студентів стало нормою отримання знань про світ із різних інформаційних джерел, а не лише з пояснення, отриманого під час навчальних занять. Завдання викладача змінюється з подачі навчального матеріалу на спрямування студентів на отримання достовірної, наукової, безпечної, актуальної інформації у глобальному інформаційному просторі. Тому важливим є виокремлення з глобального простору деякого структурованого сегмента – освітнього середовища, у якому відсікаються негативні та сторонні аспекти, а прокладаються шляхи до корисного контенту, на опрацюванні якого може будуватися навчальний процес. |
Опис: | Крупіна Л. Організація інформаційного середовища діяльності викладача педагогічного коледжу / Л. Крупіна, Т. Лисенко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 210-213. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8776 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|