DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8776

Назва: Організація інформаційного середовища діяльності викладача педагогічного коледжу
Автори: Крупіна, Л.
Лисенко, Т.
Ключові слова: коледж
викладач
інформаційне середовище
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Перехід суспільства в статус інформаційного вимагає змін у підході викладачів педагогічних коледжів до організації власного стилю діяльності. Для студентів стало нормою отримання знань про світ із різних інформаційних джерел, а не лише з пояснення, отриманого під час навчальних занять. Завдання викладача змінюється з подачі навчального матеріалу на спрямування студентів на отримання достовірної, наукової, безпечної, актуальної інформації у глобальному інформаційному просторі. Тому важливим є виокремлення з глобального простору деякого структурованого сегмента – освітнього середовища, у якому відсікаються негативні та сторонні аспекти, а прокладаються шляхи до корисного контенту, на опрацюванні якого може будуватися навчальний процес.
Опис: Крупіна Л. Організація інформаційного середовища діяльності викладача педагогічного коледжу / Л. Крупіна, Т. Лисенко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 210-213.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8776
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Krupina.pdf399,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок