DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8712

Назва: Поєднання системи експериментального фізичного доведення і політехнічності навчання фізики як засіб розвитку наукового мислення
Автори: Юрченко, О.В.
Ключові слова: вивчення фізики
фізичний експеримент
польовий транзистор
радіотехніка
фізичне доведення
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Фізика – один з шкільних предметів, який дозволяє як при вивченні явищ оточуючого середовища, так і при вивченні технічного використання фізичних явищ і законів формувати в свідомості і учнів, і студентів основи доказового наукового мислення. Майбутнього вчителя фізики слід з студентської лави готувати до використання експериментальних доказів при роботі в школі. Вчитель фізики повинен сформувати у школярів потребу в фізичних доказах і вмінні їх проводити.
Опис: Юрченко О. В. Поєднання системи експериментального фізичного доведення і політехнічності навчання фізики як засіб розвитку наукового мислення / О. В. Юрченко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 224-226.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8712
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
109.pdf133,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок