DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8696
|
Назва: | Освіта впродовж життя як фактор формування інноваційної самодостатньої особистості сучасного вчителя |
Автори: | Штепа, А. |
Ключові слова: | вчитель освіта впродовж життя особистість безперервна освіта |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Термін «освіта протягом усього життя» виник в 1960-і роки і став використовуватися на міжнародних семінарах таких міжурядових організацій, як Рада Європи і ЮНЕСКО. З 1972 року ЮНЕСКО ввів це поняття як поняття глобальної перспективи, яке фокусується на наступних аспектах: потреби і права людей на навчання впродовж життя; формування комплексного підходу між формальним і неформальним контекстами навчання; адекватне фінансування для обох вказаних видів навчання; охоплення всіх людей, починаючи з наймолодших і закінчуючи найстарішими; пошук шляхів демократизації доступу до навчання. |
Опис: | Штепа А. Освіта впродовж життя як фактор формування інноваційної самодостатньої особистості сучасного вчителя / А. Штепа // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 44-49. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8696 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|