DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8696

Назва: Освіта впродовж життя як фактор формування інноваційної самодостатньої особистості сучасного вчителя
Автори: Штепа, А.
Ключові слова: вчитель
освіта впродовж життя
особистість
безперервна освіта
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Термін «освіта протягом усього життя» виник в 1960-і роки і став використовуватися на міжнародних семінарах таких міжурядових організацій, як Рада Європи і ЮНЕСКО. З 1972 року ЮНЕСКО ввів це поняття як поняття глобальної перспективи, яке фокусується на наступних аспектах: потреби і права людей на навчання впродовж життя; формування комплексного підходу між формальним і неформальним контекстами навчання; адекватне фінансування для обох вказаних видів навчання; охоплення всіх людей, починаючи з наймолодших і закінчуючи найстарішими; пошук шляхів демократизації доступу до навчання.
Опис: Штепа А. Освіта впродовж життя як фактор формування інноваційної самодостатньої особистості сучасного вчителя / А. Штепа // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 44-49.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8696
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Schtepa.pdf274,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок