DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8693

Назва: Концептуальні аспекти організації професійної підготовки майбутніх фахівців з кібербезпеки
Автори: Мельник, С.
Ключові слова: професійна підготовка
кібербезпека
безпека
інформаційна безпека
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): На сьогодні люди у вимірі соціотехнічних систем є важливою складовою кібернетичного простору – технологічної платформи для формування глобального інформаційного суспільства без кордонів, всебічного розвитку особистості та ефективної комунікації між державою і суспільством. Сучасні технічні інновації, що пов‘язані з розвитком технологій і сервісів мережі Інтернет, обумовили світову тенденцію у новому розумінні через приставку «Кібер» понять «інформаційний простір», «інформаційні ресурси», «інформаційна інфраструктура» та «інформаційна безпека». Отже, відносно нове поняття «кібербезпека» передбачає значно більший обсяг можливих реалізацій інформаційних загроз для людини, суспільства, держави та міжнародної спільноти, ніж ті, що мали місце ще 10-15 років назад. Зазначені інновації світового технологічного розвитку призвели до відповідної трансформації професійної діяльності із забезпечення інформаційної безпеки, створення міжнародних та національних систем кібербезпеки зокрема.
Опис: Мельник С. Концептуальні аспекти організації професійної підготовки майбутніх фахівців з кібербезпеки / С. Мельник // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 38-41.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8693
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Melnik.pdf258,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок