DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8683
|
Назва: | Характеристика андрагогічного принципу інноваційності навчання |
Автори: | Страшко, Л. Тищенко, Т.М. |
Ключові слова: | андрагогіка андрагогічний принцип інновації інноваційність навчання |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна освіта знаходиться у стані реформування. Ознакою даного процесу є зорієнтованість усіх ланок системи освіти на інноваційність. Із огляду на реформаторський характер різноманітних змін в освіті можна констатувати, що однозначного тлумачення багатьох термінів ще немає. Це можна сказати і про розуміння явища інноваційності. Тому ми вбачаємо мету нашої статті у створенні характеристики принципу інноваційності навчання. У нормативних освітянських документах поки ще не названо принципу інноваційності, нам видається доцільним схарактеризувати явище дидактичної інноваційності за вимогами андрагогічного принципу навчання як методологічної категорії. |
Опис: | Страшко Л. Характеристика андрагогічного принципу інноваційності навчання / Л. Страшко, Т. М. Тищенко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 26-29. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8683 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|