DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8683

Назва: Характеристика андрагогічного принципу інноваційності навчання
Автори: Страшко, Л.
Тищенко, Т.М.
Ключові слова: андрагогіка
андрагогічний принцип
інновації
інноваційність навчання
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Сучасна освіта знаходиться у стані реформування. Ознакою даного процесу є зорієнтованість усіх ланок системи освіти на інноваційність. Із огляду на реформаторський характер різноманітних змін в освіті можна констатувати, що однозначного тлумачення багатьох термінів ще немає. Це можна сказати і про розуміння явища інноваційності. Тому ми вбачаємо мету нашої статті у створенні характеристики принципу інноваційності навчання. У нормативних освітянських документах поки ще не названо принципу інноваційності, нам видається доцільним схарактеризувати явище дидактичної інноваційності за вимогами андрагогічного принципу навчання як методологічної категорії.
Опис: Страшко Л. Характеристика андрагогічного принципу інноваційності навчання / Л. Страшко, Т. М. Тищенко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 26-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8683
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Straschko.pdf339,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок