DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8683

Название: Характеристика андрагогічного принципу інноваційності навчання
Авторы: Страшко, Л.
Тищенко, Т.М.
Ключевые слова: андрагогіка
андрагогічний принцип
інновації
інноваційність навчання
Issue Date: 2017
Краткий осмотр (реферат): Сучасна освіта знаходиться у стані реформування. Ознакою даного процесу є зорієнтованість усіх ланок системи освіти на інноваційність. Із огляду на реформаторський характер різноманітних змін в освіті можна констатувати, що однозначного тлумачення багатьох термінів ще немає. Це можна сказати і про розуміння явища інноваційності. Тому ми вбачаємо мету нашої статті у створенні характеристики принципу інноваційності навчання. У нормативних освітянських документах поки ще не названо принципу інноваційності, нам видається доцільним схарактеризувати явище дидактичної інноваційності за вимогами андрагогічного принципу навчання як методологічної категорії.
Описание: Страшко Л. Характеристика андрагогічного принципу інноваційності навчання / Л. Страшко, Т. М. Тищенко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 26-29.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8683
Appears in Collections:17

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Straschko.pdf339,03 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback