DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8671

Назва: Запобігання агресивності та конфліктності майбутніх учителів
Автори: Рева, В.В.
Ключові слова: агресивність
конфлікт
майбутній вчитель
конфліктність педагога
агресія
вихід з конфлікту
педагог
навчальний процес
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Однією з характерних особливостей соціальної взаємодії людей в сучасному суспільстві є підвищена конфліктність та агресивність. Із огляду на це актуалізується дослідження деструктивних проявів особистості в різноманітних галузях людської діяльності. Особливу практичну значущість вони мають в умовах педагогічного колективу. Актуальність дослідження агресивності та конфліктності педагогів полягає в тому, що гармонійно розвинута особистість передбачає наявність у ній агресивності, що й робить її соціально адаптованою і корисною, в протилежному випадку відбувається втрата індивідуальності.
Опис: Рева В. В. Запобігання агресивності та конфліктності майбутніх учителів / В. В. Рева // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 179-181.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8671
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
86.pdf101,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок