DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра образотворчого мистецтва >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8659

Назва: Майстер-клас як засіб активізації художньо-творчої діяльності школярів
Автори: Мужикова, І.М.
Ключові слова: майстер-клас
активізація художньо-творчої діяльності
організація процесу навчання
образотворче мистецтво
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Сучасна освітня політика України спрямована на оновлення змісту та методів навчання й виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах з позицій компетентнісного підходу, що спрямовує освітній процес на формування та розвиток ключових і предметних компетентностей. Результатом такого процесу має бути формування загальної компетентності – інтегрованої характеристики досягнень учня, здатності особистості, набутої у процесі навчання, що охоплює знання, вміння, навички, досвід, цінності, ставлення, які можуть цілісно реалізовуватися на практиці. Образотворче мистецтво – одна із форм пізнання реального світу, завдяки якій відбувається формування уявлення про цілісність картини світу. В статті розкривається потенціал майстер-класу, як однієї із форм організації процесу навчання образотворчого мистецтва у загальноосвітній школі та засобу активізації художньо-творчої діяльності підлітків.
Опис: Мужикова І. Майстер-клас як засіб активізації художньо-творчої діяльності школярів / І. Мужикова // Мистецтво і освіта. - 2014. - № 2 (72). – С. 20-23.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8659
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Muz.9.14.pdf156,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок