DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра образотворчого мистецтва >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8659
|
Назва: | Майстер-клас як засіб активізації художньо-творчої діяльності школярів |
Автори: | Мужикова, І.М. |
Ключові слова: | майстер-клас активізація художньо-творчої діяльності організація процесу навчання образотворче мистецтво |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна освітня політика України спрямована на оновлення змісту та методів навчання й виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах з позицій компетентнісного підходу, що спрямовує освітній процес на формування та розвиток ключових і предметних компетентностей. Результатом такого процесу має бути формування загальної компетентності – інтегрованої характеристики досягнень учня, здатності особистості, набутої у процесі навчання, що охоплює знання, вміння, навички, досвід, цінності, ставлення, які можуть цілісно реалізовуватися на практиці. Образотворче мистецтво – одна із форм пізнання реального світу, завдяки якій відбувається формування уявлення про цілісність картини світу. В статті розкривається потенціал майстер-класу, як однієї із форм організації процесу навчання образотворчого мистецтва у загальноосвітній школі та засобу активізації художньо-творчої діяльності підлітків. |
Опис: | Мужикова І. Майстер-клас як засіб активізації художньо-творчої діяльності школярів / І. Мужикова // Мистецтво і освіта. - 2014. - № 2 (72). – С. 20-23. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8659 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|