DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8643
|
Назва: | Значення предметного уроку з природознавства в навчально-виховному процесі початкової школи |
Автори: | Предик, А.А. |
Ключові слова: | природознавство принципи навчання пізнавальна діяльність дітей предметні уроки предметне навчання навчальна діяльність початкова школа |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Відомо, що основною формою організації навчального процесу в сучасній початковій школі залишається урок, на якому вирішуються завдання єдності навчання, виховання та розвитку особистості
учня. При цьому значне місце відводиться предметним урокам, які проводяться
під час вивчення природознавства.
Предметність як найважливіший дидактичний принцип початкового навчання сприяє активізації пізнавальної діяльності дітей. |
Опис: | Предик А. А. Значення предметного уроку з природознавства в навчально-виховному процесі початкової школи / А. А. Предик // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 173-175. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8643 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|