DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(19) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8594
|
Назва: | Сучасні тенденції в математичній освіті: аналіз науково- педагогічних досліджень |
Автори: | Семеніхіна, О.В. |
Ключові слова: | тенденції математична освіта аналіз дисертаційних робіт підготовка вчителя математики фахова підготовка |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті проведено аналіз докторських дисертаційних досліджень останнього десятиліття, пов’язаних з підготовкою вчителя математики.
Окреслено тенденції, які науковцями вважаються провідними в галузі математичної освіти. Серед них актуальними є тенденції інформатизації, інтелектуалізації та гуманітаризації, що обумовлені розвитком інформаційного суспільства і суспільства знань, запитами суспільства на формування у молоді навичок високого мислення, усвідомлення потреби навчатися протягом життя і бути конкурентоспроможним на ринку праці, «мода» на самоосвіту, самовдосконалення і самореалізацію особистості в соціумі на базі ІТ. |
Опис: | Семеніхіна О. В. Сучасні тенденції в математичній освіті: аналіз науково-педагогічних досліджень / О. В. Семеніхіна // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 19. – С. 278–285. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8594 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(19)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|