DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8503

Назва: Основные типы обучения в современной педагогике
Автори: Гриценко, Л.И.
Ключові слова: современная педагогика
типы обучения
развивающее обучение
личностно-ориентированное обучение
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Существование сегодня в педагогической теории и практике одновременно ряда концепций, различных типов обучения порождает вопрос: есть ли среди них самое лучшее обучение и должны ли мы именно это «лучшее» внедрять в школы? Для того, чтобы ответить на этот вопрос, составим таблицу сравнительных характеристик трёх самых распространённых в нашей стране типов обучения: предмето-центристского, развивающего и личностно-ориентированного (см. таблицу 1).
Опис: Гриценко Л. И. Основные типы обучения в современной педагогике / Л. И. Гриценко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 25-28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8503
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf135,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок