DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8503
|
Назва: | Основные типы обучения в современной педагогике |
Автори: | Гриценко, Л.И. |
Ключові слова: | современная педагогика типы обучения развивающее обучение личностно-ориентированное обучение |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Существование сегодня в педагогической теории и практике одновременно ряда концепций, различных типов обучения порождает вопрос: есть ли среди них самое лучшее обучение и должны ли мы именно это «лучшее» внедрять в школы? Для того, чтобы ответить на этот вопрос, составим таблицу
сравнительных характеристик трёх самых распространённых в нашей стране
типов обучения: предмето-центристского, развивающего и личностно-ориентированного (см. таблицу 1). |
Опис: | Гриценко Л. И. Основные типы обучения в современной педагогике / Л. И. Гриценко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 25-28. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8503 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|