DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8397

Назва: Про активізацію самостійної роботи студентів при вивченні вищої математики
Автори: Нестеренко, В.О.
Саппа, Ж.В.
Олійник, Д.В.
Ключові слова: самостійна робота студента
вивчення вищої математики
активізація самостійної роботи студентів
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Самостійна робота студентів є важливою складовою при вивченні вищої математики. Зараз у навчальних програмах при вивченні вищої математики на самостійну роботу студентів відводиться більше 40% часу від запланованого на курс, хоча для фундаментальних дисциплін частка аудиторних годин повинна бути не менша 66%. З цього випливає, що де які теми треба виносити на самостійну роботу, особливу увагу при цьому треба приділяти на контроль та якість самостійної роботи.
Опис: Нестеренко В. О. Про активізацію самостійної роботи студентів при вивченні вищої математики / в. О. Нестеренко, Ж. В. Саппа, Д. В. Олійник // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 336-337.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8397
Розташовується у зібраннях:18 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
159.pdf165,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок