DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8393

Назва: Особливості формування змісту природничих дисциплін при розробці нових технологій навчання
Автори: Ложкіна, Л.В.
Борисенко, І.Б.
Ричкова, Л.В.
Ключові слова: природничі дисципліни
технології навчання
зміст природничих дисциплін
типи діяльності
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Розробка змісту природничих дисциплін як складної системи потребує застосування факторного, системно-структурного та функціонального аналізу. Факторний аналіз виконується на основі об’єктивного фактора, що відображує сукупність об’єктів, які вивчаються у циклі природничих дисциплін. Для їх дослідження наука застосовує діяльнісний, особистісний, системний і кібернетичний підходи, що вимагають розробки об’єктів як цілісних систем.
Опис: Ложкіна Л. В. Особливості формування змісту природничих дисциплін при розробці нових технологій навчання / Л. В. Ложкіна, І. Б. Борисенко, Л. В. Ричкова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 328-329.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8393
Розташовується у зібраннях:18 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
155.pdf182,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок