DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8393
|
Назва: | Особливості формування змісту природничих дисциплін при розробці нових технологій навчання |
Автори: | Ложкіна, Л.В. Борисенко, І.Б. Ричкова, Л.В. |
Ключові слова: | природничі дисципліни технології навчання зміст природничих дисциплін типи діяльності |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | Розробка змісту природничих дисциплін як складної системи потребує застосування факторного, системно-структурного та функціонального аналізу. Факторний аналіз виконується на основі об’єктивного фактора, що відображує сукупність об’єктів, які вивчаються у циклі природничих дисциплін. Для їх дослідження наука застосовує діяльнісний, особистісний, системний і кібернетичний підходи, що вимагають розробки об’єктів як цілісних систем. |
Опис: | Ложкіна Л. В. Особливості формування змісту природничих дисциплін при розробці нових технологій навчання / Л. В. Ложкіна, І. Б. Борисенко, Л. В. Ричкова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 328-329. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8393 |
Розташовується у зібраннях: | 18 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|