DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(19) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8379
|
Назва: | Теоретичні засади підготовки майбутніх педагогів до інноваційної діяльності |
Автори: | Авраменко, К.Б. |
Ключові слова: | майбутній педагог інноваційна діяльність професійна підготовка педагогів підготовка майбутніх вчителів вища педагогічна освіта |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Інноваційна підготовка визначається одночасно як складова професійної підготовки педагогів, з однієї сторони, та як самостійна динамічна система, з іншої. Обґрунтовано теоретичні підходи в організації процесу підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. У межах історичного, системного, особистісно-орієнтованого, діяльнісного та компетентнісного підходів проаналізовано особливості підготовки студентів до інноваційної діяльності у системі вищої педагогічної освіти. |
Опис: | Авраменко К. Б. Теоретичні засади підготовки майбутніх педагогів до інноваційної діяльності / К. Б. Авраменко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 19. – С. 5–11. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8379 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(19)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|