DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(19) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8379

Название: Теоретичні засади підготовки майбутніх педагогів до інноваційної діяльності
Авторы: Авраменко, К.Б.
Ключевые слова: майбутній педагог
інноваційна діяльність
професійна підготовка педагогів
підготовка майбутніх вчителів
вища педагогічна освіта
Issue Date: 2017
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються особливості підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Інноваційна підготовка визначається одночасно як складова професійної підготовки педагогів, з однієї сторони, та як самостійна динамічна система, з іншої. Обґрунтовано теоретичні підходи в організації процесу підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. У межах історичного, системного, особистісно-орієнтованого, діяльнісного та компетентнісного підходів проаналізовано особливості підготовки студентів до інноваційної діяльності у системі вищої педагогічної освіти.
Описание: Авраменко К. Б. Теоретичні засади підготовки майбутніх педагогів до інноваційної діяльності / К. Б. Авраменко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 19. – С. 5–11. – (Педагогічні науки).
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8379
Appears in Collections:2017(19)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Avramenko.pdf312,21 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback