DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8365
|
Назва: | Результати аналізу наявності різнотипних тестових завдань у чинних підручниках з біології для учнів 10 класу |
Автори: | Матяш, Н.Ю. |
Ключові слова: | тестові завдання в підручниках підручники з біології 10 класу навчання біології аналіз підручника з біології 10 клас |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | За результатами дослідження нами виявлено, що в жодному з чинних підручників з біології для учнів 10 класу не врахована на достатньому рівні кореляція між змістом і вимогами до загальноосвітньої підготовки учнів; між навчальним матеріалом і змістом завдань, а також недостатня кількість
різнотипних тестових завдань. |
Опис: | Матяш Н. Ю. Результати аналізу наявності різнотипних тестових завдань у чинних підручниках з біології для учнів 10 класу / Н. Ю. Матяш // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 281-282. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8365 |
Розташовується у зібраннях: | 18 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|