DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8365

Назва: Результати аналізу наявності різнотипних тестових завдань у чинних підручниках з біології для учнів 10 класу
Автори: Матяш, Н.Ю.
Ключові слова: тестові завдання в підручниках
підручники з біології 10 класу
навчання біології
аналіз підручника з біології 10 клас
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): За результатами дослідження нами виявлено, що в жодному з чинних підручників з біології для учнів 10 класу не врахована на достатньому рівні кореляція між змістом і вимогами до загальноосвітньої підготовки учнів; між навчальним матеріалом і змістом завдань, а також недостатня кількість різнотипних тестових завдань.
Опис: Матяш Н. Ю. Результати аналізу наявності різнотипних тестових завдань у чинних підручниках з біології для учнів 10 класу / Н. Ю. Матяш // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 281-282.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8365
Розташовується у зібраннях:18 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
130.pdf134,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок