DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/829

Назва: Соціально зорієнтований маркетинг як чинник культурологічної переорієнтації національної системи освіти
Автори: Кравченко, Л.М.
Ключові слова: національна система освіти
філософія освіти
модернізація
філософія маркетингу
культурологічна переорієнтація
соціально зорієнтований освітній маркетинг
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано соціально зорієнтований маркетинг як чинник культурологічної переорієнтації національної системи освіти на формування нової духовної реальності - ринкового мислення й діяльності споживачів та виробників освітніх послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/829
Розташовується у зібраннях:2011(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
krava.pdf212,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок