DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8278

Назва: Використання інформаційно-комунікаційних технологій для дистанційного навчання фізики
Автори: Дима, Я.Ю.
Ключові слова: інформаційні технології навчання
дистанційне навчання
дистанційне вивчення фізики
програма TeamViewer
фізичні досліди
освітній процес
форми навчання
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Однією з характерних особливостей сучасного освітнього процесу є стрімкий розвиток дистанційної форми навчання. Використанні інформаційно-комунікаційних технологій дозволяє здобувати знання, уміння та навички віддалено від закладу освіти. Дистанційна форма навчання чудово зарекомендувала себе, зокрема, під час карантину в українських школах. Тоді багато школярів продовжували навчатися, використовуючи власні домашні комп’ютери, підключені до мережі Інтернет.
Опис: Дима Я. Ю. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для дистанційного навчання фізики / Я. Ю. Дима // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 224-226.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8278
Розташовується у зібраннях:18 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
102.pdf142,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок