DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8233

Назва: Інтеграція предметів різних освітніх галузей
Автори: Сігіда, Т.В.
Ключові слова: шкільні предмети
інтеграція шкільних предметів
природничі дисципліни
міжпредметні знання
навчальний процес
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Говорячи про інтеграцію шкільних предметів, як правило, мають на увазі інтеграцію суміжних дисциплін, наприклад, природничонаукового циклу, оскільки вони мають спільні закономірності для об’єднання змісту предметного матеріалу. Зокрема, вченими доведено ефективність інтеграції змісту природознавчих дисциплін на основі трьох загальних закономірностей — закономірностей збереження, спрямування самочинних процесів до рівноважного стану та періодичності (В. Ільченко, К. Гуз).
Опис: Сігіда Т. В. Інтеграція предметів різних освітніх галузей / Т. В. Сігіда // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 182-184.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8233
Розташовується у зібраннях:18 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
84.pdf142,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок