DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8228

Назва: Методика формування "Портфоліо" навчальних досягнень школярів
Автори: Петрович, Т.
Ключові слова: навчальні досягнення
портфоліо учня
система навчання
портфоліо в освіті
види портфоліо
технологія портфоліо
школяр
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Технології, які об`єднуються назвою «Портфель учня», сприяють формуванню необхідних навичок рефлексії, тобто самоспостереження, роздуму. «Портфель учня» - інструмент самооцінки власної пізнавальної, творчої праці учня, рефлексії його власної діяльності. Створення портфоліо допомагає учням осмислити результати своєї діяльності і дає змогу вчителеві залучити їх до планування нових цілей, реально показати прогрес у навчанні.
Опис: Петрович Т. Методика формування "Портфоліо" навчальних досягнень школярів / Т. Петрович // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 175-177.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8228
Розташовується у зібраннях:18 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
79.pdf160,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок