DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8225
|
Назва: | Особливості організації ігор з піском у роботі з молодшими школярами на уроках природничого циклу |
Автори: | Мірошніченко, Т.В. |
Ключові слова: | пісочна терапія особистісно зорієнтоване навчання пізнавальні ігри природна діяльність дитини організація ігор з піском ігри на уроках засоби навчання школяр молодшого віку уроки природничого циклу |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку вітчизняної освіти важливого значення набувають питання запровадження численних високоефективних психологопедагогічних технології особистісно зорієнтованого навчання й виховання, спрямовані на активізацію емоційно-чуттєвої сфери суб’єктів педагогічної діяльності за рахунок привнесення у процес формування особистості естетичного компоненту. Одним із найцікавіших та найефективніших, на нашу думку, видів естетотерапевтичного впливу на особистість учнів є пісочна терапія. |
Опис: | Мірошніченко Т. В. Особливості організації ігор з піском у роботі з молодшими школярами на уроках природничого циклу / Т. В. Мірошніченко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 168-170. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8225 |
Розташовується у зібраннях: | 18 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|