DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8220
|
Назва: | Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів хімії |
Автори: | Куленко, О.А. |
Ключові слова: | особисто орієнтоване навчання навчання хімії майбутній вчитель хімії професійне навчання вища освіта |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | Нагальною є потреба створення умов для підготовки фахівцівпрофесіоналів, орієнтованих на виконання соціального замовлення суспільства, конкурентоспроможних на міжнародному ринку праці, здатних до професійного саморозвитку, самокорекції у мінливих умовах сьогодення. Проблема формування та розвитку професійної компетентності вчителів розглядається у контексті особистісно орієнтованої моделі навчання. |
Опис: | Куленко О. А. Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів хімії / О. А. Куленко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 159-160. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8220 |
Розташовується у зібраннях: | 18 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|