DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8148
|
Назва: | Індивідуальність вчителя: від моделі до технології супроводу становлення |
Автори: | Пєхота, О.М. |
Ключові слова: | підготовка вчителя професійна підготовка самодетермінація студент педінституту індивідуальність вчителя |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | Однією з провідних проблем підготовки вчителя на сучасному етапі є формування не тільки його пізнавальної та професійної активності, а й активізація здатності до професійного саморозумінню і самовдосконалення. Сутнісний зміст цього процесу полягає не у привласненні усього різноманіття засобів педагогічної діяльності, засобів взаємодії з розвиваються учнем, а в підборі оптимальних і продуктивних для конкретного вчителя засобів впливу і особистісного взаємодії зі школярем. |
Опис: | Пєхота О. М. Індивідуальність вчителя: від моделі до технології супроводу становлення / О. М. Пєхота // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 81-82. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8148 |
Розташовується у зібраннях: | 18 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|