DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8126
|
Назва: | Реформування дитячої хореографічної освіти на Кіровоградщині у 80-ті роки ХХ століття |
Автори: | Мурована, І.В. |
Ключові слова: | керівники дитячих хореографічних колективів хореографічний колектив реформування дитяча хореографічна освіта безперервна хореографічна освіта естетичне виховання хореографія хореографічна освіта |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано специфіку реформування дитячої хореографічної освіти на Кіровоградщині у 80-ті роки ХХ століття, коли відбувалися значні зрушення в системі позашкільної освіти. Педагоги-новатори концентрували увагу на розробці нових методик культурно-виховної роботи в позашкільних закладах, особливо важливими стали заходи, спрямовані на формування інтересу до навчання в хореографічних гуртках. Хореографічна освіта набувала ознак безперервної освіти.
Участь дітей у роботі хореографічних колективів спрямовувалася на естетичне виховання, розширення світогляду та формування моральних якостей особистості. |
Опис: | Мурована І. В. Реформування дитячої хореографічної освіти на Кіровоградщині у 80-ті роки ХХ століття / І. В. Мурована // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2017. – Вип. 15. – С. 97–107. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8126 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|