DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(2) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8002

Название: Особливості психологічного благополуччя студентів із різним типом спрямованості
Авторы: Харченко, А.С.
Гончарова, Н.О.
Ключевые слова: особистість майбутнього педагога
психоемоційна напруга
майбутній педагог
психологічне благополуччя
спрямованість особистості
особистість
гуманістична спрямованість
майбутній вчитель
Issue Date: 2017
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): У статті викладені результати емпіричного дослідження, що висвітлюють особливості психологічного благополуччя майбутніх педагогів із гуманістичним, егоцентричним, екзистенційним і прагматичним типами спрямованості. Вибірка включала студентів педагогічного університету, які обрали професію вчителя чи вихователя. Встановлено, що у студентів із різним типом спрямованості існують відмінності у таких показниках психологічного благополуччя, як «самоприйняття», «позитивні відносини з оточуючими», «автономія», «управління середовищем», «цілі в житті», «особистісне зростання», «психосоціальний стрес», «задоволення життям у цілому», «задоволення умовами життя» та «задоволення основних життєвих потреб». За показником «самооцінка здоров’я» відмінностей між групами студентів з різною спрямованістю виявлено не було.
Описание: Харченко А. С. Особливості психологічного благополуччя студентів із різним типом спрямованості / А. С. Харченко, Н. О. Гончарова // Психологія і особистість. – 2017. – № 2 (12). – С. 185–193.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8002
Appears in Collections:2017(2)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Harchenko.pdf369,17 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback