DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8002

Назва: Особливості психологічного благополуччя студентів із різним типом спрямованості
Автори: Харченко, А.С.
Гончарова, Н.О.
Ключові слова: особистість майбутнього педагога
психоемоційна напруга
майбутній педагог
психологічне благополуччя
спрямованість особистості
особистість
гуманістична спрямованість
майбутній вчитель
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті викладені результати емпіричного дослідження, що висвітлюють особливості психологічного благополуччя майбутніх педагогів із гуманістичним, егоцентричним, екзистенційним і прагматичним типами спрямованості. Вибірка включала студентів педагогічного університету, які обрали професію вчителя чи вихователя. Встановлено, що у студентів із різним типом спрямованості існують відмінності у таких показниках психологічного благополуччя, як «самоприйняття», «позитивні відносини з оточуючими», «автономія», «управління середовищем», «цілі в житті», «особистісне зростання», «психосоціальний стрес», «задоволення життям у цілому», «задоволення умовами життя» та «задоволення основних життєвих потреб». За показником «самооцінка здоров’я» відмінностей між групами студентів з різною спрямованістю виявлено не було.
Опис: Харченко А. С. Особливості психологічного благополуччя студентів із різним типом спрямованості / А. С. Харченко, Н. О. Гончарова // Психологія і особистість. – 2017. – № 2 (12). – С. 185–193.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8002
Розташовується у зібраннях:2017(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Harchenko.pdf369,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок