DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8002
|
Назва: | Особливості психологічного благополуччя студентів із різним типом спрямованості |
Автори: | Харченко, А.С. Гончарова, Н.О. |
Ключові слова: | особистість майбутнього педагога психоемоційна напруга майбутній педагог психологічне благополуччя спрямованість особистості особистість гуманістична спрямованість майбутній вчитель |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті викладені результати емпіричного дослідження, що висвітлюють особливості психологічного благополуччя майбутніх педагогів із гуманістичним, егоцентричним, екзистенційним і прагматичним типами спрямованості. Вибірка включала студентів педагогічного університету, які обрали професію вчителя чи вихователя. Встановлено, що у студентів із різним типом спрямованості існують відмінності у таких показниках психологічного благополуччя, як «самоприйняття», «позитивні відносини з оточуючими», «автономія», «управління середовищем», «цілі в житті», «особистісне зростання», «психосоціальний стрес», «задоволення життям у цілому», «задоволення умовами життя» та «задоволення основних життєвих потреб». За показником «самооцінка здоров’я» відмінностей між групами студентів з різною спрямованістю виявлено не було. |
Опис: | Харченко А. С. Особливості психологічного благополуччя студентів із різним типом спрямованості / А. С. Харченко, Н. О. Гончарова // Психологія і особистість. – 2017. – № 2 (12). – С. 185–193. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8002 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|